Monday, November 22, 2010

English Camp di Cinta Sayang Resort...



Assalamualaikum... hyep... Saya nak cakap tentang camp yang sekolah kitorang buat pada 9 - 11 November 2010... Madam Rabitah yang organized, dibantu oleh Sir Tan, Miss Nurul and Madam Liza.... Ade 4 sessions dan saya memilih under public speaking... Memang tak boleh lupalah pengalaman dekat sana... Kitorang kena redah hujan la, sampai basah baju... Semua tu sebab kitorang sesat, tak tau nak dinner kat mana... Rupa-rupanya kitorang dinner dekat The Carnivall... Rasanya sepanjang dekat situ, boleh kurus sebab nak pergi ke The Carnivall yang sejauh 1 km dengan berjalan kaki.... Sumpah penat... Tajuk yang paling best waktu public 'If i were a millionaire'... Drama plak, mereka kena lakonkan 'Rozita and Rahman'... Hari terakhir kat sana, saya mewakili public untuk bagi speech 'Staying Safe at Home'.... Selepas tu, ape lagi... kitorang pun serbu la The Carnivall...  Memang best... Ade banyak games yang boleh main.. Saya dengan kawan saya, Deena main satu slide ni... Kaler biru, memang menakutkan... Saya sampai menjerit 'Aku tak mau mati' sepanjang permainan... Tapi alah bisa, tegal biasa... Lama-lama, best gak... Oklah, rasanye sampai sini aje kot.. Lain kali aje la, saya cerita pasal lain plak... Wassalam...

No comments:

Post a Comment